تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی رفراندوم ادامه مقاومت بود

فرمانده سپاه تفرش گفت: تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی رفراندوم ادامه مقاومت بود

 سرهنگ صادقی فرمانده سپاه شهرستان تفرش در حاشیه مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران  در کفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی رفراندوم همه آزادیخواهان بر ادامه مقاومت بود.

تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی رفراندوم ادامه مقاومت بود

سرهنگ صادقی افزود: با شهادت سردار بزرگ جهان و مقاومت نشان داد مقاومت به رفراندوم گذاشته شد و تشیع و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی این رفراندوم برگزار شد و همه آزادیخواهان به ادامه مقاومت دادند.

حمزه از رزمندگان مدافع حرم هم در مراسم گرامیداشت سپهبد سلیمانی در مسجد شهرک امام خمینی (ره) تفرش گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی مردم ایران به پا خواستند و حرکتی بزرگ را ایجاد کردند که پس از رحلت امام (ره) چنین تشییع جنازه‌ای در کشور صورت نگرفته است.

حمزه افزود: علت حضور مردم در این تشییع جنازه در شهر‌های مختلف این است که سپهبد سلیمانی تمام زندگی اش را وقف اسلام کرده است.

او با اشاره به دو نگرش مقاومت و سازش و تسلیم اضافه کرد: نگرش مقاومت عدم عقب نشینی در برابر دشمنان و ایستادگی و نگرش سازش وادادگی در برابر دشمنان است.

این رزمنده مدافع حرم وفای به عهد را یکی از دلایل محبوبیت سپهبد سلیمانی عنوان کرد و ادامه داد: سردار سلیمانی قول ریشه کن کردن داعش در منطقه را به مردم داده بود که به آن عمل کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.