بیمارستان قائم (عج) در آستانه بهره برداری

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان قائم تویسرکان در مراحل پایانی قرار داشته و آماده بهره ‌بردری است.

بیمارستان قائم (عج) در آستانه بهره برداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان محمد جعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان قائم (عج) تویسرکان، گفت: این بیمارستان هم اکنون در مرحله نقاشی ساختمان قرار دارد و برخی از تجهیزات خریداری شده و آماده نصب است.

اوافزود: تجهیزات اساسی به داخل طرح حمل شده و امروز گاز هم وصل و موتورخانه به‌طور ثابت راه‌اندازی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان ۱۵۴ تخت‌خوابی قائم (عج) تویسرکان یک بیمارستان جنرال است، ادامه داد: این بیمارستان به تمام تخصص‌های پایه که نیاز هر شهر، بخش و منطقه است نظیر جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان مجهز خواهد شد و از بخش‌های متنوع تخصصی و درمانی مانند ایزوله، دیالیز، سی. تی. اسکن، آی. سی. یو، سی. سی. یو، آل. دی. آر، فیزیوتراپی، آندوسکوپی برخوردار خواهد بود.

علیزاده عنوان کرد: اکنون با افزایش تخت‌ها و بخش‌های تخصصی، این بیمارستان به یک مرکز درمانی مطلوب و استاندارد تبدیل می‌شود که علاوه بر تویسرکان می‌تواند پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مجاور نیز باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و خدمات پیمانکار، تأکید کرد: این پروژه از مهم‌ترین مطالبات مردم است که هر چه زودتر باید افتتاح شود.

محمد مهدی مفتح ادامه داد: جلسات متعددی با وزیر راه و شهرسازی، وزیر بهداشت و درمان و معاونان وی داشتیم که به‌نظر می‌رسد با یک برنامه زمان بندی بتوان طرح را آماده بهره‌برداری کرد.

او با اشاره به انجام کار‌های جانبی مانند استخدام نیروی انسانی نیز، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ نفر در آزمون اخیر وزارت بهداشت قبول شدند و مراحل استخدام آن‌ها در حال انجام است و ۵۰ نفر دیگر در استخدام بعدی سهمیه این بیمارستان قرار دارند تا این طرح ازنظر کادر نیروی انسانی جهت بهره‌برداری بتواند تکمیل شود.
انتهای پیام/ب

،

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار