دیدار با بازماندگان حادثه تشییع در کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان به نیابت از رییس قوه قضائیه با بازماندگان جانباختگان حادثه تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، موحد ،رییس کل دادگستری استان کرمان شامگاه امروز به همراه حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان با حضور در منزل خانواده‌های جانباختگان مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان با بازماندگان دیدار و مراتب تالم و تاثر آیت الله رئیسی ریاست قوه قضاییه را به آن‌ها اعلام کردند.

یدالله موحد در این دیدار‌ها با درود به روح بلند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، گفت: حضور عظیم و فراموش نشدنی مردم ایران اسلامی در مراسم بدرقه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شکوه دیگری از وفاداری مردم به انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهیدان بود.

او بیان داشت: با نهایت تالم، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت در شهر کرمان، جمعی از عاشقان و دلباختگان سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، به لقاء الله پیوستند.

موحد با ابراز تاسف و تاثر، مراتب تسلیت ریاست  قوه قضائیه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به خانواده داغدار این عزیزان رساند و از ذات اقدس الهی برای آن مرحومان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری فراوان از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار