بانوی دونده کشورمان:

زمان مناسبی برای برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی نبود/ با هزینه شخصی تمرین می‌کنم

الناز کمپانی گفت: به نظرم زمان مناسبی برای برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی جهت رقابت‌های داخل سالن آسیا نبود.

الناز کمپانی بانوی دونده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات بین المللی داخل سالن جام فجر اظهار کرد: به نظرم زمان مناسبی برای برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی جهت رقابت‌های داخل سالن آسیا نبود و اکنون فصل مسابقه دادن نیست، چون من در دوران بدنسازی بودم و بدنم حدود یک هفته که به تحلیل رفته  است و سرعت لازم نداشتم. من  در اولین مسابقه رکورد ۸.۷۴  را ثبت کردم که به نظرم رکورد قابل قبولی را بدست آوردم.  

کمپانی درباره اینکه چرا نتوانست رکورد خودش را در مسابقات بین المللی جام فجر بدست آورد، گفت: مسئله فنی بود و در زمان مسابقه دادن تخت استارت مشکل پیدا کرد و داوران این مشکل حل کردند، اما زمان گرم کردن به پایان رسید و همین موضوع باعث شد نتوانم رکورد خوبی بزنم.  

بانوی دونده کشورمان درباره سطح کیفی مسابقات بین المللی داخل سالن جام فجر بیان کرد: مسابقات بین المللی بهتر از رقابت‌های داخلی برگزار شد، اما در ماده ۶۰ متر با مانع مشکل داریم.  

او درباره اینکه حمایتی از سوی فدراسیون دو و میدانی صورت می‌گیرد، گفت: من با هزینه شخصی زیر نظر گرگانی، مربی ام در گرگان تمرین می‌کنم و حمایتی از سوی فدراسیون دو و میدانی صورت نمی‌گیرد و خانواده ام مرا حمایت می‌کند.  

کمپانی درباره اینکه  بانوان دو و میدانی کار می‌توانند سهمیه جهانی و المپیک بدست آورند، اظهار کرد: به نظرم کسب سهمیه جهانی و المپیک سخت است، اما اگر ما دختران همانند پسران حمایت شویم به طور حتم می‌توانیم به آن سطح برسیم که بتوانیم ورودی  بدست آوریم. به هر حال رئیس فدراسیون دو و میدانی هنوز مشخص نشده است و این موضوع مشکلاتی را برای ورزشکاران این رشته ورزشی به وجود آورده است.


  بیشتر بخوانید: نتایج رقابت‌های بین المللی دوومیدانی داخل سالن جام فجر


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار