بهزادی: لژیونر شدن فصیحی برای فدراسیون دو و میدانی محرز نشده است

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی گفت: در حال حاضر لژیونر شدن فصیحی برای فدراسیون دوومیدانی محرز نیست و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رکوردشکنی فرزانه فصیحی در مسابقات داخل سالن بلگراد صربستان اظهار کرد: هر شخصی در مسابقات آزاد دو و میدانی می‌تواند شرکت کند و فرزانه فصیحی چند روز پیش با شرکت در این مسابقات سومین رکورد ملی خود را جابه جا کرد. به هر حال مسابقاتی مورد تایید ما است که در سایت رسمی فدراسیون جهانی دو و میدانی منتشر شود که فرزانه فصیحی بعد از اخذ جواب تست دوپینگ رکورد ملی اش ثبت می‌شود.

بهزادی: لژیونر شدن فصیحی برای فدراسیون دوومیدانی محرز نشده است

نایب رئیس بانوان دوومیدانی درباره اینکه فصیحی لژیونر نیست و فقط در کمپ تمرینی باشگاه پارتیزان بلگراد تمرین می‌کند، بیان کرد: لژیونر به ورزشکاری گفته می‌شود که قرارداد با باشگاهی داشته است. در حال حاضر لژیونر شدن فصیحی برای فدراسیون دو و میدانی محرز نیست و این موضوع را پیگیری می‌کنیم که واقعا فصیحی با تیم پارتیزان بلگراد قرارداد بسته است یا نه! علاوه بر این از فصیحی خواستیم که قراردادش را برای ما ارسال کند تا موضوع مشخص شود.  

فصیحی در مسابقات آزاد صربستان شرکت کرده است 

بهزادی درباره اینکه چرا فرزانه فصیحی لباس باشگاه پارتیزان بلگراد در مسابقات نمی‌پوشد، گفت: فصیحی در مسابقات آزاد صربستان شرکت می‌کند و به عنوان ورزشکار باشگاه پارتیزان بلگراد در این رقابت‌ها حضور پیدا نکرده است به همین علت لوگوی باشگاه صربستانی روی لباسش نیست. فدراسیون دو و میدانی طی ارسال ایمیل اجازه شرکت فصیحی در مسابقات آزاد صربستان داد.

کسب سهمیه جهانی از سوی فصیحی دور از دسترس نیست 

او درباره اینکه فصیحی می‌تواند در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کند و اینکه این دونده توانایی کسب سهمیه جهانی بانوان دارد، بیان کرد: طبق اعلام اعضای کمیته فنی و سازمان تیم‌های ملی، دو و میدانی کاران باید رکورد ورودی مسابقات داخل سالن آسیا را در  رقابت‌های  بین المللی دهه فجر که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود بدست آورند. به هر حال فصیحی رکورد ورودی داخل سالن آسیا را  کسب کرده و فقط منتظر تست دوپینگ او هستیم تا  رکوردش به ثبت برسد. به نظرم کسب سهمیه جهانی از سوی فصیحی دور از دسترس نیست و ابن دونده با روند رو به رشد خود می‌تواند حد نصاب  ورودی جهانی را بدست آورد.  

بهزادی: لژیونر شدن فصیحی برای فدراسیون دوومیدانی محرز نشده است

نفرات برتر مسابقات بین المللی دهه فجر به اردوی تیم ملی راه می یابند 

بهزادی درباره اینکه بانوان دو و میدانی کار از نبود اردو گلایه‌مند هستند، بیان کرد: بانوان دو و میدانی کار  در مسابقات بین المللی دهه فجر شرکت می‌کنند و نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی راه می‌یابند. به هر حال بانوان باید در این رقابت‌ها  رکورد ورودی بدست آورند تا به اردوی تیم ملی دعوت شوند. بانوان ما در مسابقات داخل سالن در قطر نتایج خوبی کسب کردند و امیدواریم در مسابقات داخل سالن سال آینده هم عملکرد خوبی داشته باشند. به نظرم به وضعیت دو و میدانی کاران باید رسیدگی شود چرا که کسب رکورد به آسانی صورت نمی‌گیرد و بانوان به سختی می‌توانند حدنصاب ورودی به مسابقات بدست می‌آورند و حمایت لازم از آن‌ها باید انجام شود.  

نایب رئیس بانوان دو و میدانی درباره حمایت فدراسیون دو و میدانی برای حضور فصیحی در صربستان اظهار کرد: فصیحی با هزینه شخصی به صربستان رفته است  و او با حمایت اسپانسر در مسابقات شرکت می‌کند. همچنین حمایتی از  فدراسیون دو و میدانی صورت نگرفته است و فصیحی حرفه‌ای عمل کرد و با جذب حامی مالی در رقابت‌های دو و میدانی شرکت می‌کند. به هر حال ورزشکاران دنیا حامی مالی دارند و فصیحی هم از این امر مستثنی نیست.  


بیشتر بخوانید:  رکورد دونده لژیونر در فدراسیون جهانی ثبت شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار