مسمومیت ۳۲۷ اصفهانی با CO۲ در ۹ ماهه امسال

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۹ نفر به دلیل مسمومیت با گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

مسمومیت ۳۲۷ اصفهانی با CO۲ در ۹ ماهه امسالبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، غفور راستین با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۳۲۷ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن در استان رخ داده است، اظهار کرد: سال گذشته تعداد مسمومیت با گاز منواکسید کربن در استان ۱۶۲ مورد بود.

وی به آمار فوتی‌ها بر اثر مسمومیت با CO ۲ اشاره کرد و افزود: ۱۹ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست دادند، درحالی که در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان ۱۹۷ نفر دچار حادثه مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند، افزود: از این تعداد ۱۳۶ نفر بستری و ۴۸ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

راستین به آمار مسمومیت شهروندان اصفهانی با گاز منواکسید کربن در مدت مشابه سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۱۰۰ نفر با گاز منواکسید کربن مسموم شدند که از این تعداد ۶۴ نفر بستری و ۳۳ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و متاسفانه ۳ نفر نیز فوت کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: ۵۱ درصد از شهروندان مسموم شده مرد، ۴۰ درصد زن و ۳ درصد کودک بوده اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، گاز گرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.