گاز جان خانواده پردیسی را گرفت

سردار عزیزی گفت: حادثه گازگرفتگی در "پردیس" جان ۴ نفر از یک خانواده را گرفت.

گاز جان خانواده پردیسی را گرفتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار "کیومرث عزیـزی" فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: حوالی ساعت ۵ صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر گاز گرفتگی ۴ تن از اعضای یک خانواده در یکی از محلات "بومهن" شهرستان "پردیس"، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۲ دختر بچه ۲ و ۷ ساله بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست داده اند، افزود: پدر و مادر این خانواده نیز به سرعت به بیمارستان منتقل شدند، اما متاسفانه آن‌ها نیز به علت مسمومیت و گاز گرفتگی شدید جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: برابر نظر کارشناسان علت این حادثه، انتشار گاز به داخل منزل بوده که منجر به فوت این ۴ نفر شده است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی اجساد متوفیان به پزشکی قانونی منتقل شد، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از شهروندان خواست: با توجه به برودت هوا در استفاده از وسایل گازسوز توصیه‌های ایمنی در پیشگیری از گازگرفتگی جدی گرفته شود.


منبع: میزان
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار