۱۴ میلیون کارگر عضو فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور هستند

فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور با عضویت ۱۴ میلیون کارگر ورزشکار در ۲۷ رشته ورزشی بزرگترین فدراسیون ورزشی در کشور است.

۱۴ میلیون کارگر عضو فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری گیلان در رشت گفت: در حال حاضر ۱۴ میلیون کارگرعضو فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور هستند که در ۲۷ رشته ورزشی در عرصه‌های مختلف باهم رقابت می‌کنند.

جواد رمضی، با اشاره به اینکه این فدراسیون در قالب ۳۱ هیئت و ۲ انجمن فعال و در حال توسعه در سراسر کشور مشغول فعالیت است، افزود:پارسال توانستیم در رقابت‌های ملی و بین المللی ۱۳۵ مدال رنگارنگ کسب و حرفی در وزارت ورزش و جوانان برای گفتن داشته باشیم.

او از اجرای ۸۰ رقابت ملی در سال جاری خبر داد و گفت:۲۲ رقابت باقی از آن تاکنون باقی مانده که تا پایان سال برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور، از توسعه و تجهیز امکانات ورزشی خبر داد و افزود: گسترش فرهنگ ضرورت پرداختن به ورزش در جامعه کارگری از جمله برنامه‌های پیش روی این فدراسیون است.

جواد رمضی تصریح کرد: در راستای حمایت از کارگران ورزشکار و درخشش آنان در عرصه‌های ملی و جهانی شرکت‌ها، موسسات و کارخانجات با حمایت‌های مالی خود زمینه اعزام و حضور آنان را در رقابت‌های ملی و بین المللی فراهم می‌کنند.

همچنین در ادامه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری گیلان، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: در حال حاضر ۵ هزار نفر از جمعیت کارگری استان عضو هیئت ورزش‌های کارگری استان هستند.

عباس علیزاده افزود: گیلان با قهرمانی جهان در رشته والیبال ساحلی و کشتی ساحلی از جمله استان‌های پیشتاز در فدراسیون ورزش‌های کارگری در کشور است.

وی از اعزام ۹ تیم بانوان به مسابقات کشوری و ۱۵ تیم آقایان در رشته‌های فوتبال دستی، طناب کشی و آمادگی جسمانی در سال جاری خبر داد وتصریح کرد:امسال نیز مسابقات ملی کوهنوردی بانوان و آقایان و جشنواره رفاهی و تفریحی کارگران کشور به میزبانی گیلان برگزار شده است.

در پایان حجت پهلوان با کسب ۱۹ رای ۴ سال دیگرهم به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان انتخاب شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.