استقلال نیم فصل خوبی ندارد/ حضور قلعه‌نویی در تیم ملی مثبت نیست

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: روند استقلال بعد از جدایی آندره استراماچونی اصلا خوب نبود و روز‌های خوبی را برای این تیم پیش بینی نمی‌شود.

استقلال نیم فصل خوبی ندارد/ حضور قلعه‌نویی در تیم ملی مثبت نیستبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جمشیدیان اظهار داشت: برای باشگاهی مثل استقلال با این همه سابقه و افتخار زشت است سطح دیپلماسی مدیرانش مقابل مربیان خارجی در این سطح پایین باشد که استراماچونی با این وضعیت این تیم را ترک کند.

هافبک پیشین آبی پوشان بیان داشت: بعد از جدایی استراماچونی باشگاه کاملا به هم ریخت و روند این تیم با سرعت نزولی شد. متاسفانه در حالی که یک روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی مانده هنوز اتفاق خاصی در این تیم نیفتاده و تیم مدیریتی که نتوانست استراماچونی را حفظ کند، حالا در نقل و انتقالات زمستانی هم حرکت خاصی انجام نداده است.

وی افزود: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم، اما نظر شخصی من این است که نیم فصل خوبی پیش روی آن‌ها نیست. تعداد تیم‌های مدعی در بالای جدول زیاد و رقابت بسیار مشکل و فشرده است. آبی‌ها برای حضور در این رقابت فشرده با کمبود بازیکن مواجه هستند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: اگر آن‌ها بتوانند در این فرصت اندک باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند، شرایط بهتر می‌شود و در غیر این صورت نیم فصل سختی انتظار این تیم را می‌کشد.

جمشیدیان در خصوص احتمال حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی گفت: به اعتقاد من حضور قلعه نویی در تیم ملی نه به سود سپاهان است، نه به سود تیم ملی و نه به سود خود قلعه نویی.

وی تاکید کرد: قلعه نویی نسبت به سال ۱۳۸۵ که برای اولین بار هدایت تیم ملی را پذیرفت پیشرفت زیادی کرده و به خصوص در بحث بین المللی بسیار پخته‌تر شده است. از فوتبال ما گذشته که به سراغ قلعه نویی و علی دایی برود. معتقدم در صورت این انتخاب تیم ملی به عقب بر می‌گردد.

بازیکن پیشین سپاهان بیان داشت: کارلوس کی‌روش درس‌های خوبی به فوتبال ایران داد. او خیلی بیشتر از آن پولی که از ما گرفت برای فوتبال ما آورده داشت. بعد از رفتن کی‌روش مشخص شد فوتبال ما چه ضرری داده است. فوتبال ملی ما بعد از کی‌روش باید با مربیان بزرگتر از او کار کند. حتی ویلموتس هم گزینه مناسبی برای تیم ملی نبود.

جمشیدیان خاطر نشان ساخت: از اوضاع و احوال درونی سپاهان خبر دارم و می‌دانم آن‌ها چقدر از شرایط کنونی شان رضایت دارند. قلعه نویی سپاهان را از افت خارج کرد و به سطح اول فوتبال بازگرداند. برای این باشگاه ساختار ایجاد کرد و آن‌ها برای قهرمانی آسیا با قلعه نویی برنامه دارند که جدایی وی از سپاهان به برنامه‌ها و ساختار این تیم هم لطمه می‌زند. برای همین می‌گویم انتقال قلعه نویی از سپاهان به تیم ملی به سود هیچکسی نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار