بقا ارژن در لیگ برتر فوتسال

ارژن شیراز با شکست حفاری اهواز، در لیگ برتر فوتسال باقیماند.

بقا ارژن در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۶ و پایانی مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور ، تیم ارژن شیراز با نتیجه ۲-یک مقابل میهمانش حفاری اهواز به برتری دست یافت و در این رقابت ها ماندگار شد.

علی عرب زاده در دقیقه ۱۲ نیمه نخست و ۱۰ نیمه دوم زننده دو گل ارژن شیراز بود و شهاب طالبی گلحفاری اهواز را وارد دروازه مجتبی بذرافشان سنگربان ارژنی ها کرد.

حمید کمالی سرمربی ارژن در پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت : فصل دشواری را پشت سر گذاشتیم اما خوشحالم که در بازی هفته پایانی با تلاش بازیکنان حفاری اهواز را شکست دادیم و مثل دو سه فصل گذشته در لیگ برتر فوتسال ماندگار شدیم.

او افزود: حیف بود که ارژن از لیگ برتر کنار رود و فقط امیدوارم در فصل آینده شرایط بهتری چه به لحاظ مالی و چه جذب بازیکن تیم داشته باشد.

در پایان لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور، تیم ارژن شیراز با هفت برد ، پنج تساوی ، ۱۴ شکست و ۲۶ امتیاز و قرار گرفتن در مکان یازدهم جدا رده بندی ، به کار خود در این مسابقات پایان داد تا در فصل آینده امیدوار به کسب نتایج بهتری باشد.

در هفته پایانی تیم های اهورا بهبهان و شاهین کرمانشاه از لیگ برتر به مسابقات دسته یک فوتسال سقوط کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.