روایت استاندار خراسان رضوی از آخرین تماس سردار سلیمانی

استاندار خراسان رضوی گفت: سردار سلیمانی گفت به زودی برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد می آیم و به قولش عمل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رزم حسینی استاندار خراسان رضوی که در مراسم تشییع سردار سلیمانی همرزم و دوست قدیمی خود شرکت کرده بود پس از بازگشت به مشهد در دیدار با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد به ذکر خاطره ای از این شهید بزرگوار پرداخت که شنیدنش خالی از لطف نیست.
 
روایت استاندار خراسان رضوی از آخرین تماس سردار سلیمانی
 
رزم‌حسینی به ارادت ویژه و خاص شهید سلیمانی به امام هشتم (ع) اشاره کرد و گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از اعزام به آخرین ماموریت خود در تماسی تلفنی به من اعلام کرد که برای زیارت بارگاه مطهر رضوی به‌ زودی به مشهد مقدس خواهم آمد، لذا همین اتفاق هم افتاد، اما به جای خودش، پیکر مطهرش برای زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) به مشهد مشرف شد.
 
او افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود که شهادت بود رسید، این شهید والامقام اعتقاد داشت که اگر به شهادت برسد به سعادت خواهد رسید، یعنی مسیر شهادت، مسیر تعالی‌اش است.  

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت به گونه‌ای باشکوه رقم خورد و موجب شد تا پیکر‌های مطهر این شهدا در عتبات عالیات و بارگاه مطهر رضوی طواف داده شود و همانطور که وصیت کرده بودند در کنار مزار شهید محمد حسین یوسف‌الهی به خاک سپرده شد.  

 
انتهای پیام//ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.