هفته هجدوهم لیگ برتر بسکتبال؛

مصاف جذاب شهرداری گرگان و ذوب آهن/ کار سخت شیمیدر و مهرام برابر مدعیان

رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خانه میزبان مهرام تهران است، مهرامی‌ها نخستین شکست فصلشان را در دور رفت این رقابت‌ها و برابر همین پالایش نفت آبادان تجربه کردند و قطعا شاگردان هاشمی در اندیشه جبران هستند.  

هر ۲ تیم ۳۰ امتیازی هستند و به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها حضور دارند و قطعا مصاف امروزشان هم یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال خواهد بود.  

پتروشیمی بندر امام هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم و البته جذاب این هفته میزبان شیمیدر قم است، شاگردان فرزاد کوهیان این روز‌ها در جایگاه دوم جدول رده بندی هستند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در تعقیب شهرداری گرگان هستند. شیمیدر هم در طرف مقابل نتایج خوبی می‌گیرد و این روز‌ها تیم پنجم جدول رده بندی است.  

مصاف جذاب شهرداری گرگان و ذوب آهن/ کار سخت شیمیدر و مهرام برابر مدعیان

شاگردان محمد رضا اسلامی برای صعود در جدول و ارتقا جایگاهشان نیاز دارند تا برنده این بازی باشند، در طرف مقابل هم پتروشیمی هم همان طور که پیش‌تر اشاره شد به سختی تلاش می‌کند تا به صدر جدول رده بندی برسد.  

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان هم سرانجام قرار است مقابل هم قرار بگیرند، دیدار رفت ۲ تیم ابتدا توسط سازمان لیگ لغو شد و دیدار معوقه آن‌ها نیز به دلیل اختلاف بر سر زمان برگزاری، انجام نشد و نتیجه آن به سود شهرداری گرگان اعلام شد.

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد هم که این روز‌ها بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و در قامت یک مدعی ظاهر شده است در یک بازی نسبتا آسان در تهران به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود، شاگردان ایزد پناه این روز‌ها شرایط خوبی ندارند و در قعر جدول رده بندی قرار دارند.  

مصاف جذاب شهرداری گرگان و ذوب آهن/ کار سخت شیمیدر و مهرام برابر مدعیان

توفارقان آذر شهرامروز در یک دیدار میانه جدولی میزبان اکسون تهران است، شاگردان ویسی این روز‌ها دوباره شرایط خوبی پیدا کرده اند و امیدوارند بتوانند نتایج بهتری بگیرند، برنده این بازی می‌تواند شرایطش در جدول رده بندی را بهتر کند.  

آخرین دیدار امروز هم در بندر عباس و میان تیم‌های بسکتبال شهرداری بندر عباس و رعد پدافند هوایی شهر کرد برگزار می‌شود، این دیدار برای هر ۲ تیم با اهمیت است و می‌تواند در جایگاه آن‌ها بسیار مهم باشد.  

دیدار‌های امروز رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود، جدول این رقابت‌ها تا پایان هفته هفدهم به شرح زیر است: 

مصاف جذاب شهرداری گرگان و ذوب آهن / کار سخت شیمیدر و مهرام برابر مدعیان


بیشتر بخوانید:

پیروزی مدعیان برابر حریفان / برد سخت پاز تهران برابر آسمان سترگ سپهرداد

کار آسان بانوان شهر گرگان در خانه / جدال حساس گروه بهمن و خانه بسکتبال هرمزگان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار