رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

پیروزی مدعیان برابر حریفان / ادامه درخشش مشهدی‌ها در لیگبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد. در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۷۸ - ۶۰ مقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد به پیروزی برسد و جایگاهش در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند.  پتروشیمی بندر امام هم در دیگر بازی مهم در اصفهان با ذوب آهن بازی کرد و در پایان موفق شد ۷۸ - ۶۷ برنده این بازی باشد و همچنان در رده دوم جدول باقی بماند و حداقل فاصله را با صدر جدول حفظ کند.  

مهرام تهران هم در دیگر بازی مهم در قزوین به مصاف شورا شهرداری قزوین رفت و در پایان توانست با نتیجه ۸۹ - ۷۶ برنده این بازی باشد و شرایطش را در جدول رده بندی بهتر کند. شیمیدر هم که یکی دیگر از مدعیان رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود هم در خانه با نتیجه ۸۵ - ۷۵ توفارقان آذر شهر را شکست داد.

پالایش نفت آبادان هم در خانه کار آسانی داشت و توانست با نتیجه ۹۷ - ۵۴ مقابل نیروی زمینی تهران برنده باشد و آویژه صنعت پارسای مشهد هم که این روز‌ها در قامت یک مدعی ظاهر شده است هم در خانه با نتیجه ۹۲ - ۷۴ شهرداری بندر عباس را شکست داد، بدین ترتیب در این هفته همه تیم‌های مدعی موفق شدند برنده بازی هایشان باشند.  

تیم بسکتبال شهرداری گرگان این روز‌ها با ۳۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت آبادان، مهرام تهران، شیمیدر قم و آویژه صنعت پارسای مشهد به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.


بیشتر بخوانید :

مهرام برنده دربی تهران / نگاهی به هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال/ زمان ۲ دیدار تغییر کرد

لیگ برتر بسکتبال/ کار آسان مدعیان در هفته هفدهم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار