کشف ۱۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های "زاهدان"، "سیب و سوران" و "چابهار"خبر داد.

کشف ۱۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشورسردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  طرح تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی با هدف مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان تشدید شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا پلیس آگاهی و دیگر رده‌های عملیاتی ضمن انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی سوخت کش، ۱۳ عدد باک اضافی و یک دپوی سوخت در شهرستان‌های "زاهدان"، "سیب و سوران"و "چابهار" ۱۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل ۱۰۹ هزار و ۲۵۴ لیتر گازوئیل، ۲۹ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت، ۲۰ هزار لیتر قیر، ۶ هزار و ۷۱۵ لیتر بنزین و یک هزار و ۷۳۱ لیتر سایر مشتقات نفتی قاچاق کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۲۴ دستگاه خودرو تصریح کرد: در این رابطه ۲۹ فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

او با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار