بسته اخبار حوادث ۱۹ دی ماه ۹۸؛

کشف ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق در "ایرانشهر" / توقیف سوخت قاچاق در سیب وسوران

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق در به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروزپنجشنبه ۱۹ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق

 با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ "محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر گفت:مأموران ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) در محور"ایرانشهر-بم" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

او تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن کامیون، در بازرسی از آن ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق و فاقد مجوز‌های قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

تصادف زنجیره‌ای در شهرستان "نیکشهر"

 تصادف زنجیره‌ای ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان "نیکشهر" ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ"حمید نوری" فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور"نیکشهر-ایرانشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی "هیچان" به همراه عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو به علت بی توجهی به جلو با ۲ دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا که در همان مسیر در حرکت بوده برخورد کرده و از محل متواری شده و در ادامه یک دستگاه پراید دیگر نیز با این ۲ موتور سیکلت برخورد کرده است.

سرهنگ نوری افزود: در این حادثه راکب و ترک نشین جوان یکی از موتورسیکلت‌ها به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راکب موتورسیکلت دیگر و راننده سواری پراید نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان محمد رسول الله (ص) "نیکشهر" منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشهر" تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری راننده متواری متخلف و بررسی علت دقیق حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کشف سوخت قاچاق در "سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران" از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه "پسکوه" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "خاش-سوران" به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه، تریلی توقیف و راننده پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به اینکه قاچاق کالا، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت با قاچاقچیان و اخلالگران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار