مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از عموم مشترکین استان خواست با رعایت نکات ایمنی، شرکت گاز را در خدمات‌رسانی مستمر و بهتر یاری کنند و با صرفه‌جویی مبلغ قبض گاز خود را کاهش دهند.

چگونه هزینه قبض گاز را کاهش دهیم؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین تقی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: باتوجه به نفوذ و گسترش موج سرما و بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور و تداوم آن در روز‌های آتی، از عموم مشترکین استان البرز تقاضا می‌شود با رعایت نکات ایمنی، شرکت گاز البرز را در خدمات‌رسانی مستمر و بهتر یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز نخستین گام در مصرف صحیح گاز طبیعی را یافتن نقاطی از خانه که بیشترین هدررفت انرژی را دارد عنوان کرد و گفت: شهروندان درب اتاق‌های خالی را همواره بسته نگه‌دارند و بخاری‌های موجود در آن‌ها را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های صرفه‌جویی خاموش کردن بخاری یا مشعل شوفاژ هنگام مسافرت است، مطرح کرد: در طول روز اگر هیچ یک از اعضای خانواده در منزل نیستند، تا حد امکان بخاری را خاموش کنید. صرفه‌جویی در مصرف گاز با استفاده از پرده ضخیم و پوشیدن لباس گرم مناسب در فصل زمستان ضرورت دارد.

تقی‌نژاد با تأکید بر ضرورت رعایت دمای رفاه تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد و خودداری از گرم کردن بیش از حد اتاق در هنگام خوابیدن اظهار کرد: مسؤولان ادارات در ایام تعطیل و تعطیلات آخر هفته موتورخانه و وسایل گرم کننده ساختمان‌ها را خاموش کنند.

وی با اشاره به استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی و احتمال نشت گاز مونوکسید کربن و بروز حادثه در ایام سرما از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی دقت لازم را در استفاده از وسایل گازسوز داشته باشند و از وسایل استاندارد و با راندمان بالا استفاده کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت گاز ، قبض گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار