نصیری: هنوز هم مدعی وزن ۶۵ کیلوگرم هستم/ برای اثبات شایستگی هایم تلاش می‌کنم

دارنده مدال طلای آسیا گفت: با قهرمانی در رقابت‌های جام تختی نشان دادم همچنان یکی از مدعیان وزن ۶۵ کیلوگرم هستم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم نصیری که در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی با شکست کشتی گیران شاخصی، چون پیمان بیابانی، امیرمحمد یزدانی، امیرحسین مقصودی و ابوالفضل حاجی پور به مدال طلا رسید خود را به عنوان یکی از مدعیان وزن ۶۵ کیلوگرم می‌داند که انتظار دارد کادر فنی برای حضور در بازی‌های المپیک او را نیز مد نظر داشته باشد.


بیشتر بخوانید: ۴ کشتی گیر آزادکار ایران در راه ایتالیا


بر همین اساس میثم نصیری درباره اینکه چرا برای حضور در جام تختی بار دیگر وزنش را تغییر داد اظهار داشت: حقیقت زورم به کشتی گیران وزن ۷۰ کیلوگرم نمی‌رسید برای همین دوباره به وزن ۶۵ کیلوگرم برگشتم. در رقابت‌های لیگ در هر دو وزن کشتی گرفتم که در وزن ۶۵ کیلو گرم عملکرد بهتری داشتم.

وی در خصوص وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: حدود ۳ ماه به دلیل عفونت گوش میانی اصلا تمرین نداشتم و به طور کلی خانه نشین شده بودم، اما به لطف خدا شرایطم طوری شد که بتوانم بار دیگر به تمرینات برگردم و روی تشک حاضر شوم.

ملی پوش ایران در بازی‌های المپیک با اشاره به اینکه قصد دارد با اثبات شایستگی هایش بار دیگر به دوبنده تیم ملی برسد خاطرنشان کرد: برای بازگشت دوباره به میادین راه سختی را سپری کردم و حالا که در جام تختی همه مدعیان را مغلوب کردم انگیزه خوبی دارم تا با همین روند رو به جلو یکی از ملی پوشان ایران در رقابت‌های مهم پیش رو باشم.


بیشتر بخوانید:

پس از ۱۰۰ روز سرپرستی در انستیتو کشتی؛ «یوسفی افشار» مشاور رئیس فدراسیون شد

نخستین مدال «بک بولاتوف» روس با دوبنده ازبکستان در جام یاشاردوغو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار