حسین خانی: در جام تختی رقابت اصلی میان کشتی گیران داخلی بود

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: با توجه به حضور تمام مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در جام تختی رقابت اصلی در این مسابقات میان کشتی گیران داخلی بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی گرامیداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی ماه در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد که مصطفی حسین خانی با شکست تمامی رقبا به مدال طلا وزن ۷۴ کیلو گرم رسید.

بر همین اساس مصطفی حسین خانی درباره کیفیت رقابت‌های جام تختی اظهار داشت: از آنجا که رقابت‌های جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی بود تمام کشتی گیران مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی با همه توان در این دوره از مسابقات حاضر شدند و رقابت بین کشتی گیران داخلی جذاب بود.


بیشتر بخوانید: دیدار مسئولان ورزش ایران با رئیس اتحادیه جهانی کشتی


وی تصریح کرد: همه سرمایه‌های کشتی ایران در جام تختی حاضر شدند و کسی بیرون نبود، جدول هم طوری بود که تمام خوب‌ها یک طرف جدول حضور داشتند و برای رسیدن به فینال رقابت سنگین بود، به همین جهت سطح مسابقات برای کشتی گیران داخلی بالا بود.

حسین خانی خاطرنشان کرد: یک عمل جراحی سنگین داشتم، نزدیک به ۶ ماه پیش عمل جراحی رو پای من انجام شد به همین دلیل هنوز به آمادگی مطلوب نرسیدم و مسابقات جام تختی ۱۰ پله من را جلو انداخت چرا که ۸ ماه از میادین دور بودم و در ادامه طوری تمرین می‌کنم که نظر کادر فنی را به خود جلب کنم.


بیشتر بخوانید: نامه قهرمانان کشتی به فرماندار تهران نتیجه داد/ نام خیابان «آقا تختی» تغییر نکرد+ سند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار