غلامرضا محمدی گفت: با توجه به اینکه می‌دانستیم کشتی گیران خارجی در جام تختی حضور ندارند به همه مدعیان داخلی مجوز حضور در این رقابت‌ها را دادیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان روز جمعه و در حاشیه رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در جمع خبرنگاران گفت: سطح رقابت‌های جام تختی به خصوص مبارز‌های حریفان ایرانی بسیار بالا بود و به غیر از چند نفری که معاف بودند و کشتی نگرفتند، بقیه افراد حضور یافتند و امیدوارم برای تیم ملی کشورمان موثر باشد.

او تاکید کرد: من از قبل پیش‌بینی می‌کردم که با توجه به حضور نیافتن کشورها، جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشته باشد، به همین دلیل سعی کردیم به اکثر کسانی که در رقابت‌های مختلف بودند، مجوز بدهیم.


بیشتر بخوانید: معرفی فینالیست‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام تختی/ نایب قهرمان جهان از دنیای کشتی خداحافظی کرد


دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان درباره وضعیت مصدومیت حسن یزدانی و علیرضا کریمی اظهار داشت: یزدانی شرایط خوبی دارد و روز به روز بهتر می‌شود. عصا را کنار گذاشته و به امید خدا همانطور که پیش‌بینی می‌شد از نیمه دوم بهمن ماه تمرینات خود را آغاز می‌کند، البته عجله‌ای هم برای آمدن او روی تشک کشتی نداریم، شرایط علیرضا کریمی و کامران قاسمپور نیز به همین گونه است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: همه باید به خاطر کشتی کمک کنیم چرا که از همه چیز مهمتر و بزرگتر است و هیچ چیزی بهتر از آرامش و تمرکز نیست و با توجه به اینکه ما ۴ تا سهمیه نگرفتیم. اکنون باید هم قهرمانی آسیا را ببینیم و هم نگاه جدی ما به کسب سهمیه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار