معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

با حمایت از تولیدات دارویی، تحریم‌ها بی اثر می‌شود

برزگر گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است و با حمایت از تولیدات دارویی به راحتی تحریم‌ها بی اثر می‌شود.

حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز سه شنبه ۲۴ دی ماه، از شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه و داروخانه‌های این شهرستان بازدید بعمل آمد، ضمن اینکه نشستی با حسین شاه ولی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

او در ادامه بر لزوم تسهیل صدور و اعطا مجوز به تولید کنندگان تاکید کرد و افزود: خط قرمز ما سلامت مردم است و در این زمینه از تولید کنندگان حمایت می‌کنیم، چراکه در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و با حمایت از تولیدکنندگان دارو به راحتی می‌توانیم تحریم‌ها را بی اثر کنیم و در تامین دارو خودکفا و از واردات دارو بی نیاز شویم چراکه تحریم فرصتی برای استفاده از علوم داخلی است.

با حمایت از تولیدات دارویی، تحریم‌ها بی اثر می‌شود

برزگر اظهار داشت: همچنین قاچاق در حوزه غذا و دارو و تجهیزات پزشکی در این شهرستان باید کنترل شود و تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی موردنیاز نیز تامین گردد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز درخصوص عطاری‌های فعال در شهرستان ایذه تصریح کرد: عطاری‌هایی که فعالیت می‌کنند باید با همکاری دستگاه‌های مربوطه و اجرایی ساماندهی شوند.

با حمایت از تولیدات دارویی، تحریم‌ها بی اثر می‌شود

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.