صعود دوباره مرد عنکبوتی فرانسوی به یک برج ۱۸۷ طبقه

مرد عنکبوتی اهل فرانسه که پیشتر به خاطر صعود به یک آسمان خراش دستگیر شده بود، بار دیگر به یک برج مرتفع صعود کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، " آلیان رابرت"، ملقب به مرد عنکبوتی فرانسه، با صعود دوباره خود به یک برج ۴۸ طبقه  در پاریس خبرساز شد. آلیان اعلام کرد صعود به این برج را در جهت نشان دادن حمایتش از کارگران فرانسوی علیه برنامه‌های اصلاحات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه انجام داده است. ویدئویی که منتشر شده است رابرت ۵۷ ساله را در حال بالارفتن از  برج ۱۸۷ متری  توتال نشان می‌دهد.  

او در این باره به خبرگزاری رویترز گفت: «من سعی کردم از شهرتم برای چیزی که فکر می‌کنم پرمعنی است استفاده کنم. " رابرت اضافه کرد که عمیقا نگران برنامه‌های اصلاحاتی سن بازنشستگی توسط دولت فرانسه است. آلیان در مورد صعود خود نیز گفت: «اسپانسر‌ها در صورت صعود از من حمایت کرده و به من پول پرداخت می‌کنند.»


بیشتر بخوانید: بازی با مرگ مرد میانسال با بالا رفتن از برج ۴۷ طبقه! +فیلم


رابرت تاکنون به بیش از ۱۰۰ برج مرتفع در جهان از جمله برج گلدن گیت بریج در سان فرانسیسکو و برج خلیفه دبی، بلندترین برج جهان صعود کرده است. او سال گذشته پس از صعود به یک برج ۴۷ طبقه در«مانیل»، پایتخت فیلیپین توسط پلیس این کشور بازداشت شده بود.

گفتنی است؛ فرانسه بیش از یک ماه است که پس از بن بست مذاکرات دولت این کشور با اتحادیه‌های معترض بر سر اصلاح سیستم بازنشستگی برای جبران کسری ۱۷ میلیارد یورویی صندوق بازنشستگی با اعتصابات و اعتراضات خیابانی دسته و پنجه نرم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار