فرماندار شهربابک؛

قیمت اجناس افزایش نمی‌یابد

فرماندار شهربابک گفت: برای صیانت از حقوق مردم و جلوگیری از سو استفاده گری برخی سودجویان، هیچ افزایش نرخی در کالا‌ها نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید قائینی فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهربابک در جلسه تنظیم بازار و شورای آرد و نان این شهرستان با اشاره به اهمیت نقش بازار در تامین نیاز‌های اساسی مردم، رضایتمندی میان مردم و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضا را مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار دانست.

او افزود: برگزاری مستمر جلسات این کارگروه حائز اهمیت است و اقدامات نسبتاً خوبی در بحث تنظیم و کنترل بازار انجام شده، اما علی‌رغم تلاش‌ها همچنان مشکلاتی وجود دارد که موجب بی ثباتی و گله‌مندی در بازار می‌شود.

 

قائینی با شاره به اینکه در امر نظارت بر بازار باید به گونه‌ای عمل شود که برای مردم ملموس باشد و نتایج آن را احساس کنند، تصریح کرد: مردم خود مطمئن‌ترین و بهترین ناظران و تنظیم کنندگان بازار و کالای اساسی هستند که می‌توانند جلوی سوء استفاده و سوء استفاده کنندگان را بگیرند.

او با اعلام اینکه نمی‌توان تمام مشکلات ناشی از گرانی را به گردن واحد‌های صنفی انداخت و باید نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصناف نیز در کنار خریداران با توجه به گستره جمعیتی که دارند، دیده شود، بیان داشت: برای صیانت از حقوق مردم و جلوگیری از سوءاستفاده گری برخی سودجویان، مقرر کرده‌ایم که هیچ افزایش نرخی در کالا‌ها نداشته باشیم، لذا هرگونه افزایش قیمت، تخلف محسوب می‌شود.

 

فرماندار شهربابک در این جلسه تأکید کرد: بر اساس تصمیم شورای آرد و نان، هیچ گونه افزایشی در قیمت نان نباید صورت گیرد و واحد‌های نانوایی موظف به فروش نان به قیمت سابق هستند.

او افزود: مدیران عضو کارگروه تنظیم بازار موظفند با همراهی و همکاری عموم مردم و نهاد‌ها بر توزیع، قیمت کالا و خدمات نظارت دقیق و قانونی کنند تا خللی در فعالیت بازار پدید نیاید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار