مسدود بودن محور نگار _ بافت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان کرمان از مسدود بودن محور نگار - بافت بر اثر بارش برف و باران خبرداد.

مسدود بودن محور نگار _ بافتاحسان عراقی، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به بارش برف و بوران که دیروز از ساعت ۴ بعدازظهر در استان کرمان شروع شد، گفت: محور نگار، بافت مسدود است و بقیه محور‌های شمال استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او افزود: این محور به علت نداشتن دید کافی و بوران شدید بسته شده است.

عراقی زاده تصریح کرد: در حال حاضر ۴ تیم راهداری به همراه ۴ گریدور و نمک پاش و ۳ دستگاه لودر و ۲۵ نفر نیروی امدادی در این محور فعال هستند و سعی بر این است که تا یک ساعت دیگر این محور باز شود.

او اظهار داشت: دیروز در تمام محور‌های استان بارش برف شدید بود که با تلاش راهداران تمام محور‌های استان بازگشایی شد.

عراقی زاده بیان داشت: تمام رانندگانی که در محور نگار، بافت هستند و نمی‌توانند از این محور حرکت کنند به آن‌ها امداد رسانی شده است.

او گفت: تمام رانندگانی که قصد سفر در محور‌های استان را دارند سوخت کافی به همراه زنجیر چرخ و لباس گرم و داشتن غذای کافی به همراه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

بر اثر بارش برف شدید به همراه بوران و کولاک محور نگار بافت مسدود است و نیرو‌های راهداری در حال باز گشایی این محور هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار