کمک رسانی به بیش از ۸ هزارخانوار حادثه دیده در بارندگی‌های کرمان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طی چند روز اخیر تا به امروز به ۸ هزار و ۲۲۱ نفر درقالب هزار و ۶۹۷ خانوار خدمات رسانی شده است.

کمک رسانی به بیش از ۸ هزارخانوار حادثه دیده در بارندگی‌های کرمانرضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر استان از تاریخ ۲۰ دی ماه تا به امروز گفت: ۴۸ تیم اعزامی به مناطق حادثه دیده داشته ایم که به وسیله ۱۹۸ نفر امدادگر، به ۸ هزارو ۲۲۱ نفر در قالب هزارو ۶۹۷ خانوار امداد رسانی شده است.

اوافزود: براساس این آمار ۳۳ تیم با ۱۱۹ نفر امدادگر به ۷ هزارو ۲۴ نفردر حادثه سیل وآبگرفتگی ۹۰ روستا اعم از منوجان، کهنوج، ریگان، قلعه گنج و.. امداد رسانی انجام شده است.

فلاح به خدمات وامداد رسانی‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان به مناطق وروستا‌های حادثه دیده برف وکولاک اشاره کرد وگفت: امدادرسانی به ۲۳ روستا ومناطق کوهستانی ومحور‌های مواصلاتی در شهرستان‌های کرمان، ساردوییه، شهداد، سیرجان، دهبکری و... توسط ۲۴ تیم اعزامی به هزارو ۱۹۷ نفر انجام شده است که از این آمار ۱۷۴ خودرو گرفتار شده در برف رها سازی شد و ۴۰۴ نفر اسکان یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: به منظور کمک به هموطنان متاثر از سیل وآبگرفتگی در جنوب وجنوب شرق کشوربه خصوص استان سیستان وبلوچستان، جمعیت هلال احمر اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی وغیر نقدی کرده است.

او بیان کرد: هموطنان نوعدوست در صورت تمایل به یاری رساندن به سیل زدگان سیستان وبلوچستان وبرخی دیگر از مناطق سیل زده کشور می‌توانندبه روش‌های اعلام شده کمک‌های خود را به هموطنانمان برسانند.

فلاح روش‌های اعلامی را چنین بیان کرد:۱/ واریز وجه نقد به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر در تمامی بانک‌های کشور ۲/ واریز به شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه کارگران ۳/کد دستوری ستاره ۱۱۲ مربع می‌توان یاری رسانی کنند.

او اقلام غیر نقدی را شامل پتو، موکت، زیرانداز، موادغذایی وبهداشتی عنوان کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار