حضور تولیت آستان قدس رضوی در گلزار شهدای کرمان/ اختصاص چند میلیارد تومان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

تولیت آستان قدس رضوی در گلزار شهدای کرمان برا حضور در مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شهدای مقاومت ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در گلزار شهدای کرمان حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فاتحه خواند.

همچنین تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام  مروی از محل منزل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اتفاق نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه زیارت خود از گلزار شهدای کرمان گفت: حاج قاسم یک مومن واقعی بود محکم تصمیم می‌گرفت و پای تصمیمش می‌ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین مروی افزود: حاج‌قاسم یک راه نورانی را انتخاب کرد و آن را با همان قوت و صلابت ادامه داد و در راهش دچار سستی نشد، و در ایمان و راهی که انتخاب کرده بود سرسوزنی اخلال ایجاد نشد.

او با بیان اینکه جمعیت باشکوهی که در مراسم تشییع حاضر شدند به خاطر اخلاص وی حاج افزود: حاج قاسم مردم دار بود و خود را وقف مردم و انقلاب کرد و شخصیت و اخلاق وی می‌تواند برای مسئولان الگو باشد.

 تولیت آستان قدس رضوی در خصوص کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: کمک به مردم این مناطق را وظیفه خود می‌دانیم و در حد امکانات و مقدورات کمک می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی افزود: در سیل اول سال نیز به آسیب دیدگان کمک کردیم و الان هم چند میلیارد تومان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته و تیمی در آنجا مستقر شده تا به مردم کمک رسانی شود.

او سخنران مراسم امروز در مصلی کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.