نواخته شدن زنگ شورا‌ها در گرامیداشت تاسیس شورا‌های آموزش و پرورش

فرماندار شهرستان چرداول از نواخته شدن زنگ شورا‌ها به منظور گرامیداشت تاسیس شورا‌های آموزش و پرورش در شهرستان چرداول خبر داد.

نواخته شدن زنگ شورا‌ها به منظور گرامیداشت تاسیس شورا‌های آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فتاحی فرماندار شهرستان چرداول گفت: مراسم گرامیداشت تاسیس شورا‌های آموزش و پرورش با حضور مسئولین و اعضای شورا با نواختن زنگ نمادین، در دبستان دخترانه عصمت شهرستان چرداول برگزار شد.

او ادامه داد: جامعه پویا در پرتو توجه به آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و توجه به این مهم می‌تواند راهگشای تمام موانع در راستای رشد و افزایش سطح فکری و بهره وری جوانان و نوجوانان باشد.

فرماندار شهرستان چرداول به بیان اهمیت نقش شورا در آموزش و پرورش پرداخت و اظهار کرد: برخی مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد که هموار نمودن آن‌ها در دستور کار شورا‌های آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و رفع این معضلات، در سایه همفکری و مشورت مدیران ذیربط شهرستان مقدور است.

زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز از برگزاری برنامه‌هایی به مناسبت هفته شورا خبر داد و بیان کرد: نواختن زنگ مشارکت درتمامی مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، فراخوان مسابقه مقاله نویسی به مناسبت گرامیداشت هفته شورا‌ها بخشی از برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.