مهرانگیز: برای مقابله با مجرمان سریع وارد عمل می‌شویم

سرپرست دادسرای عمومی انقلاب ناحیه ۲۴ تهران گفت: ما نام دادستانی و دادگاه انقلاب را یدک می‌کشیم و سریعا برای حل مشکلات و مقابله با مجرمان وارد عمل می‌شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهر انگیز معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی انقلاب ناحیه ۲۴ تهران در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که ظهر امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر فاتب برگزار شد، گفت: باید یاد و خاطره شهید سلیمانی را حفظ کرد.

وی ادامه داد‌: مراسم تشییع شهید سلیمانی بعد از مراسم تشییع امام (ره) بیشترین شرکت کننده را داشت.

مهرانگیز ادامه داد: با هماهنگی دادگاه انقلاب از ظرفیت ماده ۱۳ و ۱۴ قانون مواد مخدر درباره ضبط اموال استفاده خواهیم کرد و در دادستانی با شدت به این موضوع توجه می‌کنیم.

مهر انگیز افزود: ما باید سرباز ولایت باشیم و برای حل مشکلات کشور و مبارزه با موادمخدر قدم برداریم؛ ما نام دادستانی و دادگاه انقلاب را یدک می‌کشیم و سریعا برای حل مشکلات و مقابله با مجرمان وارد عمل می‌شویم.

وی درباره پاکسازی دره فرحزاد گفت: هر زمانی که احتیاج است، دستگاه قضایی وارد عمل شود، به ما بگویید، در همین راستا از نیروی انتظامی می‌خواهم هر زمان که نیاز بود خودتان وارد عمل شوید.

مهر انگیز با اشاره به اجرای احکام تصریح کرد: از شما می‌خواهم به ما در دادسرای انقلاب نیرو بدهید تا بتوانیم احکام را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار