فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

کشف سرقت طلاجات به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری رمالی که به طرز ماهرانه‌ای اقدام به سرقت طلاجات به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده بود خبر داد.

کشف سرقت طلاجات به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون در ایلام

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  گفت:ماموران کلانتری ۱۱ شهر ایلام پس از شکایت تعدادی از شهروندان و همچنین اطلاع از فعالیت رمالی که با کلاهبرداری، طلاجات خانواده‌ها را به سرقت می‌برد، دستگیری متهم را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:با انجام کار‌های اطلاعاتی و رصد‌های پلیسی، فرد رمال که به طرز ماهرانه‌ای طعمه‌های خود را شناسایی و از آن‌ها کلاهبرداری و سرقت می‌کرد شناسایی و تحت کنترل درآورد.

سردار یاری با اشاره به اینکه با هماهنگی مرجع قضائی، متهم در یک عملیات موفق دستگیر شده است، اضافه کرد:متهم به سرقت طلاجات به ارزش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده است.

او با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به مرجع قضائی معرفی شده است ادامه داد:یکدستگاه خودرو پژو پارس متهم نیز روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه مالباختگان جهت پیگیری شکایت از متهم به کلانتری ۱۱ مراجعه کنند، عنوان کرد:شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.