نهادینه شدن پیوند اعضا، نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است

نماینده ولی فقیه در گیلان اقدام انجمن بیماران کلیوی را ارزشمند عنوان کرد و گفت: هنوز پیوند اعضا در جامعه نهادینه نشده و این امر نیازمند فرهنگ سازی بین مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی ایران با قدردانی از اقدام خداپسندانه این انجمن گفت: نظام پزشکی مبتنی بر دو عرصه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها استوار است و فعالیت انجمن بیماران کلیوی بر پیگیری درمان بیماری قرار دارد.
وی، اقدام انجمن بیماران کلیوی را ارزشمند عنوان کرد و افزود: هنوز پیوند اعضا در جامعه نهادینه نشده و این امر نیازمند فرهنگ سازی بین مردم است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه هدایت نیت واقفان در امور پزشکی و درمان بیماران اثرگذار است، خاطرنشان کرد: در گذشته نیت واقفان نسبت به موضوع‌های مذهبی بود.
آیت الله فلاحتی، انحمن بیماران کلیوی را نهادی مردمی دانست و بیان کرد: مقابله با بیماری‌ها و پیگیری درمان بیماران را به عهده دارید و این فعالیت جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به وجود پزشکان متدین در جامعه، تصریح کرد: فعالیت جهادی پزشکانی که برای درمان بیمارن تلاش می‌کنند جای ستایش دارد و امیدواریم در آینده شاهد کاهش آسیب‌ها در جامعه باشیم.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، دیالیز توسط بیماران کلیوی را سخت عنوان کرد و گفت: دعوت از پزشکان برای همکاری در انجمن بیماران کلیوی اثرگذار است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.