خلیل زاده: کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید اسیر جو سازی رسانه‌های عربی شود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: امنیت کامل در ایران بر قرار است و از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهیم اسیر جو سازی رسانه‌های عربی نشود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شایعه رسانه های عربی از تعلیق میزبانی تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ایران امن‌ترین کشور منطقه است و با تبلیغات دروغین کشور‌های عربی این واقعیت انکار نمی‌شود.این‌ها بازی‌های سیاسی است که کشور‌های عربی راه انداخته‌اند وگرنه امنیت کامل در ایران برقرار است و ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهیم اسیر این جوسازی‌ها نشود و با اینگونه اظهارات برخورد کند.


بیشتر بخوانید: بازی استقلال و الکویت به زمان دیگری موکول شد


او در ادامه افزود: نمی‌شود که بگویند برای بقیه ورزش‌ها امنیت وجود دارد، ولی در فوتبال امنیت نیست. ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و انتظار داریم بقیه باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نیز به این موضوع ورود کنند و همه باهم اجازه ندهیم با سیاسی کردن فوتبال حق باشگاه‌های ایرانی ضایع شود. با امنیت کامل لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنیم و تضمین می‌دهیم رقبای ما با آرامش کامل در ایران حاضر شوند و با آرامش از ایران بروند و یک خاطره خوب از امنیت ایران در ذهن آن‌ها نقش ببندد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
ایران باید به فیفا شکایت کنه
آخرین اخبار