در بسته حوادث ۲۹ دی ماه بخوانید؛

از دستگیری سارق محتویات خودرو تا شکار شدن شکارچی غیرمجاز در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی نقاط شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۷ حین گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در پارک ملی کرخه

محمد الوندی رییس اداره پارک ملی کرخه گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه در طی ۴۸ ساعت گذشته طی عملیات‌های گشت، پایش و کمین جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی و نظارت بر شکارچیان دارای پروانه چند گروه متخلف شکار غیرمجاز را دستگیر و ادوات آنان کشف و ضبط شد.

او افزود: طی این مدت، ۹ نفر دستگیر شدند و کلیه ادوات آنان شامل؛ ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۵ قبضه سلاح بادی، ۳ رشته تور پرنده گیری و لاشه ۱۴۱ قطعه پرنده از گونه‌های گنجشک، دراج، کبوتر و چنگر نوک سرخ کشف و ضبط گردید.

سارقان حرفه‌ای سیم برق مقابل پلیس زانو زد

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شوش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را در حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند و مقادیری سیم مسروقه نیز از متهمان کشف شد.

سرهنگ بهاروند اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان این که تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

دستگیری سارقان موتور سیکلت در شهر قلعه تل

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان باغملک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در شهر قلعه تل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۲ قلعه تل با کار اطلاعاتی ۲ سارق موتور سیکلت را شناسایی کردند، افزود: ماموران طی عملیاتی سارقان را دستگیر کردند و ۲ دستگاه موتور سیکلت از سارقان توقیف شد.

سرهنگ زلقی بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان حرفه‌ای به خط پایان رسیدند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان ماهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی در پایان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

انهدام باند سارقان سیم برق و منزل در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در برخی نقاط این شهرستان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدام اطلاعاتی ۵ سارق حرفه‌ای را شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۵ فقره سرقت از منازل و سیم برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با بیان اهمیت بکارگیری هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از وقوع سرقت تصریح کرد: شهروندان بایستی با جدیت توصیه‌های پلیسی را مد نظر قرار دهند و چنانچه از فعالیت اینگونه افراد در سطح شهرستان اطلاع پیدا کردند، بلافاصله موضوع را از طریق تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.