در بسته حوادث ۲۴ دی ماه بخوانید؛

از بستن دستان ۶۲ سارق حرفه‌ای تا شکار شدن شکارچی غیرمجاز در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۴ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲۴ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، به مدت ۴ روز در این کلانشهر به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران انتظامی، با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۶۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار ۳ خرده‌فروش مواد مخدر و ۵ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، مقدار ۱۵۸۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و تعداد ۲۲ قبضه سلاح غیرمجاز (۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۵۰۱ عدد فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۵۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در پایان با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۱ متهم و خصوص نگهداری سلاح‌های غیرمجاز دستگیر و تحویل مقام قضایی داده شدند، اظهار داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

شکارچی غیرمجاز در پارک ملی دز شکار شد

رضا قپانچی پور رییس اداره پارک ملی دز گفت: طی گشت و کنترل صورت گرفته در حوضه استحفاظی و شکارگاه‌های حاشیه منطقه پارک ملی و منطقه حفاظت شده دز یک نفر شکارچی قبل از انجام شکار شناسایی و دستگیر شد.

او افزود: از این شکارچی یک قبضه سلاح بادی کشف و ضبط شد و در ادامه عملیات گشت تعداد ۳ عدد کومه (مخفیگاه) شکارچیان شناسایی و تخریب گردید.

باند سارقان در رامهرمز متلاشی شد

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: در پی چند سرقت منزل در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی اعضای باند و پاتوق آن‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی باند ۴ نفره سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل، ۴ فقره سرقت خودرو، ۳ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی رامهرمز ادامه داد: از مخفیگاه سارقان اقلامی از قبیل ۶ جفت پلاک جعلی، یک دستگاه پرچ پلاک، ۵ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، یک دستگاه موتور جوش و مقدار ۸۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

او در خاتمه بابیان اینکه تاکنون ۲۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و با صدور قرار روانه زندان شدند.

قانون دستان سارق معابر عمومی در ماهشهر بست

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر عموی (دریچه‌های فاضلاب و مخابرات) در ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی، سارق را شناسایی ودر مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه در بررسی‌های ماموران انتظامی مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار است، بیان داشت: فرد مزبور در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب و مخابرات در سطح شهرستان معترف شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

انهدام باند ۴ نفره سارقان موتورسیکلت در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی باند ۴ نفره سارقان موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷ دستگاه موتورسکلت سرقتی کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۳ فقره سرقت موتورسکلت در شهرستان دشت آزادگان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان تصریح کرد: متهمان پس از بازسازی صحنه و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.