اجرای ۲ هزار متر مربع طرح عمرانی در امامزاده ابوالقاسم کهنوج

رییس اداره اوقاف و امور خیریه‌ی شهرستان کهنوج ازاجرای بیش از ۲ هزار متر مربع طرح عمرانی و بهسازی در امامزاده ابوالقاسم (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام مهدی سالاری رییس اداره اوقاف و امور خیریه کهنوج گفت: اداره اوقاف و امور خیریه کهنوج تولیت و اداره امور اماکن متبرکه و موقوفات شهرستان‌های رودبار، قلعه گنج، فاریاب و منوجان را بر عهده دارد.

او افزود: آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه جلیل القدر و ۵۰ موقوفه در شهرستان‌های جنوبی زیر نظر این اداره وجود دارد که آستان امامزاده ابوالقاسم (ع) معروف به زیارت بچه از جمله امامزادگان شاخص ومورد توجه مردم شهرستان‌های جنوبی و استان هرمزگان است.

حجت الاسلام سالاری بااشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در بقاع متبرکه این اداره گفت: با تدوین نقشه جامع عمرانی امامزاده بچه، تسطیح بیش از ۲ هزار متر مربع از فضای محیطی امامزاده در دست اقدام است.

او با اشاره به اقدامات عمرانی در بقعه متبرکه فضل بن عباس شهرستان منوجان افزود: ساخت ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در بقعه متبرکه از محل اعتبارات سازمانی اوقاف نیز در دست اقدام است.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: این بقعه در فاصله ۲۲ کیلومتری از مرکز شهر منوجان در منطقه کوهستانی قرار دارد که نبودجاده آسفالته از جمله مشکلات زیر ساختی می‌باشد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج به برگزاری برنامه‌های عزاداری طرح سوگواره یا س نبوی در ۳ امامزاده و بقعه متبرکه این شهرستان اشاره و تصریح کرد: ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در محل امامزاده ابوالقاسم (ع) وبقعه متبرکه فضل بن عباس (ع) باحضور گسترده مردم و اهالی منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.