در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در بهمن ۹۸

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها برای متقاضیان از ۲۲ بهمن آغاز و تا ۳ اسفند ادامه دارد.

محمد رضا رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها در بهمن ۹۸ گفت: برای این مرحله از جذب اعضای هیات علمی اعلام نیاز دانشگاه‌ها از ۲۱ دی ۹۸ به مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم شروع شده و امروز ۳۰ دی ۹۸ به پایان می‌رسد.
 
او در ادامه گفت: بررسی اعلام نیاز دانشگاه و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از ۱ بهمن آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ادامه خواهد داشت. همچنین مرحله تطبیق نیاز با تائیدیه مرکز نظارت دانشگاه از ۱۶ بهمن آغاز و تا ۲۰ بهمن به مدت ۴ روز کاری ادامه دارد.
 
رضوان طلب گفت: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها برای متقاضیان جذب از ۲۲ اسفند آغاز و تا ۳ بهمن خواهد داشت که متقاضیان جذب باید در این تاریخ برای ثبت نام اقدام کنند.
 
رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: دانشگاه همچنین از ۴ اسفند ۹۸ تا ۳ خرداد ۹۹ برای بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیات اجرایی جذب دانشگاه به مدت ۵ روز، ارسال پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی به مدت ۷ روز، نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز، ارسال پرونده متقاضیان مورد تایید هیات اجرایی جذب دانشگاه به دبیرخانه هیات مرکزی جذب به مدت ۷ روز فرصت دارند.
 
رضوان طلب اظهار کرد: مرکز جذب اعضای هیات علمی از تاریخ ۴ خرداد ۹۹ تا تاریخ ۲۱ تیر ۹۹ اقدام به بررسی مدارک متقاضیان جذب و طرح در هیات مرکزی می‌پردازد.
 
او در ادامه بیان کرد: نتیجه نهایی جذب اعضای هیات علمی توسط دانشگاه به متقاضیان تا تاریخ ۱ مرداد ۹۹ اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار