سارق باسابقه در میامی دستگیر شد

فرمانده انتظامی میامی گفت: سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت در شهرستان میامی دستگیر شد.

سارق باسابقه در میامی دستگیر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حاج پروانه فرمانده انتظامی میامی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در کلاته‌های میامی، موضوع به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

او به بررسی‌های محسوس و نامحسوس ماموران اداره پلیس آگاهی شهرستان اشاره کرد و گفت: فردی سابقه دار در تحقیقات تکمیلی پلیس به عنوان مظنون اصلی پرونده تحت پیگرد قرار گرفت.

حاج پروانه به شناسایی کامل متهم و هماهنگی‌های لازم در این راستا اشاره کرد و اظهار داشت: سارق ۴۰ ساله در یک عملیات غافلگیرانه پلیس در مخفیگاه خود دستگیر، و پس از بازجویی‌های تخصصی به سرقت اماکن خصوصی در منطقه کلاته‌های شهرستان میامی اعتراف و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، اظهار داشت: مشارکت مردم در راستای اقدامات پیشگیرانه پلیس ضرورت دارد و می‌توانند هرگونه اخبار را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

او گفت: شماره ۱۹۷ پل ارتباطی مردم ونیروی انتظامی است و می‌توانند مشکلات خود رادرمیان گذاشته وهمچنین تشویق نیرو‌های خادم درحوزه انتظامی شهرستان را اعلام نمایند.

شهرستان میامی با ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

۸۸درصد از جمعیت این شهرستان در روستا‌های سکونت داشته و شغل اصلی آن‌ها دامداری و کشاورزی است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.