توجه به مشکلات مردم در بررسی لایحه بودجه ۹۹ شهرداری شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در بررسی لایحه بودجه ۹۹ شهرداری باید هم گرفتاری‌های مردم و هم به تأمین بودجه اداره شهر با هدف ارائه‌ی خدمات مطلوب به شهروندان را لحاظ کند.

توجه به مشکلات مردم در بررسی لایحه بودجه ۹۹ شهرداری شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبدالرزاق موسوی در یکصد و نوزدهمین جلسه فوق‌العاده صحن علنی این شورا با اشاره به ارائه‌ی لوایح عوارضی شهرداری به شورا، اظهار داشت: به دلیل محدودیت‌های زمانی شورا در بررسی لوایح و الزام قانونی برای تصویب بودجه در موعد مقرر، در این جلسه فوق‌العاده به بررسی لوایح پرداختیم.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه اعضا و کارشناسان این شورا، تا نیمه‌های شب گذشته به بررسی لوایح مشغول بودند، تأکید کرد: بررسی بودجه شهرداری به دلیل حساسیت و گستردگی، دقت حداکثری بر اساس اصول کارشناسی نیاز دارد تا پس از اصلاح به تصویب برسد.

موسوی با اشاره به شرایط فعلی کشور و اداره شهرها، تصریح کرد: همه ما هم شرایط و مشکلات جدی معیشتی مردم را می‌دانیم و هم افزایش شدید هزینه‌های شهرداری را به دلیل تورم؛ به همین دلیل انتظار می‌رود که تمام مجموعه‌هایی که با مسائل مالی و در واقع بیت‌المال سر و کار دارند با وسواس و حساسیت عمل کنند.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با یادآوری مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال‌های قبل گفت: متأسفانه با تصمیم مجلس گذشته همان اندک کمکی که دولت به شهرداری‌ها می‌کرد نیز حذف و فشار مضاعفی بر دوش مردم و شهرداری گذاشته شد.

او  تأکید کرد: در این شرایط که برای اداره‌ی شهرها، بودجه شهرداری باید با پول مردم تأمین شود، هدف و تلاش شورای شهر شیراز این است که هم گرفتاری‌های مردم را لحاظ کنیم و هم تأمین بودجه اداره شهر با هدف ارائه‌ی خدمات مطلوب به شهروندان.

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد که بودجه سال ۹۹ شهرداری بتواند به اداره مطلوب شهر شیراز در شرایط سخت اقتصادی فعلی بیانجامد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار