اطلاعیه افت فشار آب در نکا

روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به دلیل شست و شوی مخازن ۵ هزار مترمکعبی مشترکان برخی از نقاط شهر نکا از روز دوشنبه تا چهارشنبه با افت فشار آب مواجه می‌شوند.

بهمن آذرمنش مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به دلیل شست و شوی مخازن ۵ هزار مترمکعبی در ارتفاعات خیابان علمیه از سوی اعضای پایگاه بسیج امور نکا، ساکنان نقاط مرتفع این شهر اعم از دوگنبدان، خشک آبندان و خیابان علمیه، خیابان شهرداری از ابتدای چهارراه مرکزی تا شهرداری ۱۵- منطقه مهرآباد، انتهای ماکریووی ۱ و ۲، باغ عرب و خیابان ۳۰ متری از روز دوشنبه ۳۰ دی تا چهارشنبه ۲ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ با افت احتمالی فشار آب مواجه می‌شوند.

او افزود: از مشترکان مناطق ذکر شده تقاضا می‌شود ضمن جلوگیری از مصارف غیرضروری، نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود اقدام کنند.

آذر منش با بیان اینکه ۲۳۷ مورد قطعی آب از طریق ناظران ۱۲۲ امورات به مرکز سامانه در ۶ ماه اول امسال اعلام شد، گفت: مجموع ساعات قطعی آب در استان ۴۱ روز ۱۶ ساعت و ۴۹ دقیقه بوده است.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران افزود: قطع آب از طریق ناظران به کارشناسان اطلاع و در سیستم ثبت می‌شود و در صورت تماس، به مشترکان اطلاع داده می‌شود.

او گفت: در بخش آب ۲۲ امور و ۵۸ شهر به این مرکز متصل هستند که کل استان را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار