بیمارستان دکتر چمران کنگاور ماهانه به ۲۱ هزار نفر خدمات درمانی ارائه می کند

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگاور گفت: ۲۰ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی در بیمارستان شهید دکتر چمران این شهرستان فعالیت می‌کنند.

علوم پزشکی کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین امیری مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگاور گفت: 20 پزشک متخصص و 9 پزشک عمومی در بیمارستان شهید دکتر چمران این شهرستان فعالیت می کنند.


او افزود: بیمارستان شهید دکتر چمران دارای ۱۶۵ نفر پرسنل است که از این تعداد ۸۷ نفر پرستار است و در ماه به ۲۱۰۰۰نفر به صورت سرپایی در این بیمارستان خدمات درمانی ارائه می شود.


او گفت: تعداد بیماران بستری در این مرکز ۱۰۰۰ نفر ، ضریب اشتغال تخت ۶۰ درصد و تعداد اعمال جراحی انجام شده در آن ۱۴۰ نفر در ماه است.

او با بیان اینکه تعداد زایمان متوسط ماهانه در بیمارستان شهید دکتر چمران ۲۵ نوزاد است گفت: این بیمارستان دارای ۸ بخش می باشد که این بخش ها بخشهای زنان، مردان،ICU،CCU، اطفال، دیالیز ، اورژانس و زایشگاه است.

امیری افزود: بیمارستان شهید دکتر چمران مجهز به دستگاه های دیالیز ، اتوآنالایزر ، رادیولوژی ، سونوگرافی اکوکاردیوگرافی ، سی تی اسکن، EMG، سل کانتر، سنگ شکن درون اندامی و ونتیلاتور می باشد.

او گفت: این بیمارستان نیازمند کلینیک است ،عدم تخصیص بودجه احداث آشپزخانه و رختشویخانه ، کمبود تخت بستری و فضای فیزیکی ، نواقص تصفیه خانه فاضلاب و کمبود نیروی انسانی از مشکلات بیمارستان شهید دکتر چمران این شهرستان است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار