بهره برداری از بیمارستان اسلام اباد غرب تا اوایل سال آینده

مسئول پروژه مقام سازی و بهسازی بیمارستان زلزله‌زده اسلام آبادغرب از پایان کار مقام سازی و بهسازی این بیمارستان نهایتا تا پایان بهار سال آینده خبر داد.

بیمارستان اسلام اباد غرببه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رامین خدادادی  با اشاره به خسارت‌های بسیار بیمارستان نوساز اسلام آبادغرب در زلزله سال 1396، گفت: خسارت این بیمارستان تازه‌ساز ذهنیت منفی در مردم استان ایجاد کرد و در همین راستا تلاش مضاعفی صورت گرفت تا کار مقاوم سازی و بهسازی این بیمارستان با رعایت تمامی استانداردها و با بالاترین سطح کیفیت انجام گیرد.

او با اشاره به شروع کار مقاوم سازی این بیمارستان از سال گذشته، گفت: در حال حاضر مرحله مقاوم سازی این بیمارستان پنج طبقه بطور کامل و با بهترین کیفیت انجام شده و هم اکنون در مرحله تکمیل پروژه و بهسازی آن هستیم تمام تلاش ما این است که پروژه را اسفند ماه امسال یا فروردین ماه سال آینده تحویل دهیم، اما با توجه به شرایط جوی و سردی هوا این پروژه در بدبینانه ترین حالت پایان بهار سال آینده تحویل می‌شود.

خدادادی با اشاره به دشواری‌های کار بهسازی و مقاوم سازی این بیمارستان، گفت: مقاوم سازی یک پروژه به مراتب از ساخت مجدد آن دشوارتر است، چرا که قدرت مانور برای انجام کار کمتر بوده و مقاوم سازی بخش های مختلف بویژه در بحث لوله های فاضلاب با مشکلات عدیده‌ای همراه است.

 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.