گوشی هوآوی شما چه زمانی به اندروید ۱۰ دسترسی پیدا می‌کند

هوآوی از برنامه زمانی عرضه بروزرسانی‌های اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10 برای گوشی‌های خود، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی برای اولین بار در ماه اوت گذشته از بروزرسانی EMUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ رونمایی کرد. این رابط کاربری از آن زمان به چندین دستگاه در چین منتقل شده و امروز این شرکت برنامه انتشار جهانی خود را اعلام کرده است.

اندروید ۱۰ از این ماه منتشر می‌شود

از اواخر این ماه، کاربران Huawei P30 و Huawei P30 Pro قادر خواهند بود با رفتن به منوی Software Update در داخل بخش تنظیمات، بروزرسانی مذکور را بارگیری کنند. در این برنامه زمانی جدید علاوه بر Huawei Mate 20 و Mate 20 Pro، دو گوشی Huawei Nova 5T و 5G Huawei Mate 20 X نیز بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

در ماه‌های بعدی هوآوی قصد دارد اندروید ۱۰ را به سوی کاربران Huawei Mate 20 X (5G) و Huawei Mate 20 RS Porsche Design سوق دهد. گوشی‌های Huawei P20 و P20 Pro قدیمیتر در کنار Huawei Mate 10، Mate 10 Pro، Mate 10 Porsche Design و Mate RS Porsche Design نیز در این برنامه بروزرسانی خواهند شد.

گوشی هوآوی شما چه زمانی به اندروید ۱۰ و EMUI 10 دسترسی پیدا می‌کند


بیشتر بخوانید: جوان‌ترین مدیر سامسونگ معرفی شد 


از دیگر گوشی‌هایی که در فهرست طولانی دستگاه‌های تعیین شده برای دریافت EMUI 10 حضور دارند می‌توان به میان‌رده‌های مقرون به صرفه هوآوی P30 Lite، Mate 20 Lite، Nova 4، Nova 4e، Nova Lite 3، P Smart (2019)، P Smart + (2019)، P Smart Pro و P Smart Z اشاره کرد.

به آن دسته از شما که هنوز در این باره اطلاعات زیادی ندارید باید بگوییم که بروزرسانی اندروید ۱۰ هوآوی یک رابط به‌روز شده را به همراه انیمیشن‌های جدید و پشتیبانی از سیستم ناوبری مبتنی بر ژست گوگل را معرفی می‌کند که که با حالت تاریک و همچنین بهبود عملکرد و امنیت بهبود یافته همراه است.

هوآوی همچنین در این معرفی ویژگی جدیدی به نام Multi-screen Collaboration که امکان اتصال یکپارچه بین لپ تاپ‌های هوآوی و تلفن‌های هوشمند را فراهم می‌کند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند تلفن خود را از رایانه کنترل کنند و به راحتی فایل‌ها را بین این دو انتقال دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار