مسدود شدن راه ۳۸ روستا در استان/راه ۲۶۲ روستا در اردبیل بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون تنها راه ۳۸ روستا در شهرستان‌های مختلف استان بر اثر بارش برف و کولاک مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راهداران پرتلاش دیار سبلان در سه روز گذشته با باز کردن راه‌های روستایی، ۲۶۲ روستا را از محاصره برف خارج کردند و هم‌اکنون تردد خودرو‌ها در آن‌ها جریان دارد.

او افزود: هم‌اکنون تنها راه ۳۸ روستا در شهرستان‌های مختلف استان بر اثر بارش برف و کولاک مسدود است که امروز این جاده‌ها نیز برف‌روبی و بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد:بارش برف که از جمعه گذشته تا روز دوشنبه در استان اردبیل جریان داشت، موجب مسدود شدن راه دست‌کم ۳۰۰ روستا شده بود.

رحمتی بیان کرد:با تلاش شبانه‌روزی راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل بازاست و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او به رانندگان توصیه کرد که با توجه به احتمال کولاک، در گذر از جاده‌های کوهستانی استان اردبیل زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.