سرپرست جدید اداره راهداری شهرستان اردبیل منصوب شد

ماشاالله بهزاد به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، طی حکمی از سوی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، ماشاالله بهزاد به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل منصوب و از تلاش‌های علی دشتی رئیس سابق قدردانی شد.

علی رحمتی، مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه بر تعامل و همکاری همه جانبه رئیس جدید راهداری اردبیل با مسئولان شهرستانی تاکید کرد و افزود: حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها خدمت شبانه روزی به مسافران و مردم در حوزه‌های مختلف از اولویت کاری راهداری شهرستان اردبیل است.

امامی یگانه، فرماندار اردبیل نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران دیار سبلان در برف روبی و بازگشایی محور‌ها افزود: هم اکنون با تلاش راهداران سخت کوش کلیه محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او اظهار امیدواری کرد: با انتصاب رئیس جدید راهداری شهرستان اردبیل شاهد خدمت رسانی بیش از پیش به اهالی انقلابی اردبیل و مسافران عزیز باشیم.

در پایان مراسم از تلاش‌ها و زحمات ۷ ساله علی دشتی، رئیس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار