تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز است/لزوم همراه داشتن زنجیرچرخ در محور‌های کوهستانی اردبیل

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تلاش راهداران تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از عملیات برف روبی گردنه صائین در شهرستان نیر افزود: در حال حاضر شاهد بارش باران در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز و بارش برف در سایر محور‌های مواصلاتی استان اردبیل هستیم.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران در برف روبی و بازگشائی محور‌ها تصریح کرد: ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف روبی و بازگشایی در محور‌ها و گردنه‌های استان مستقر هستند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: اکیپ های راهداری از همان دقایق شروع بارش ها بطور مرتب اقدام به برف روبی و نمک پاشی محورها کرده اند.

قلندری از مردم خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهـز کرده، قبل از سفر با سامانه 141 ویا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلـع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.