مقتدی صدر: کشور من جای غریبه‌ها نیست

رهبر جریان صدر عراق با دعوت دوباره مردم به شرکت در تظاهرات میلیونی روز جمعه علیه اشغالگری آمریکا گفت این کشور جای غریبه‌ها نیست.

مقتدی صدربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از السومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای با دعوت دوباره مردم این کشور به شرکت در تظاهرات میلیونی روز جمعه علیه اشغالگری نیروهای تروریست آمریکایی اعلام کرد: «کشور من جای غریبه‌ها نیست.»

رهبر جریان صدر عراق تاکید کرد: «ملت به پا خاسته و پشتیبان دارد. صدای ملت مثل غرش شیر است که اگر بالا برود ظلم و ستم مفسدان ریشه‌کن می‌شود. عراق شما را به فریاد می‌خواند، سستی و کوتاهی نکنید و به فریادش برسید.»

پس از ترور شهدای مقاومت و مصوبه پارلمان عراق برای خروج نیرو‌های آمریکا از این کشور، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، و همچنین رهبران گروه‌های مقاومت، خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی علیه آمریکا شدند.


بیشتر بخوانید: صدر از تصمیم دولت عراق برای مقابله با خرابکاران حمایت کرد

عبدالمهدی از آغاز سازوکار قانونی خروج نیرو‌های آمریکایی خبر داد


آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

پارلمان عراق پنجم ژانویه در جلسه‌ای ویژه و با رای اکثریت نمایندگان طرح خروج نیرو‌های بیگانه از این کشور را تصویب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار