افتتاح کمپ اعتیاد کرامت در کرمان

کمپ اعتیاد کرامت سپاه ثارالله کرمان امروز با حضور سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور افتتاح شد.

افتتاح کمپ اعتیاد کرامت در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز کمپ ترک اعتیاد کرامت کرمان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور افتتاح شد و سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه کمپ ترک اعتیاد کرامت شهر کرمان از یک سال گذشته برنامه ریزی ساخت آن شروع شد گفت: یک سال پیش در جلسه با معاون اجتمایی سپاه کشور استان کرمان داوطلب شد که این کمپ را در کرمان بسازد.

او افزود: این کمپ در مساحت ۳ هزار متر با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان ساخته شد.

ابوحمزه با اشاره به اینکه این اردوگاه ۲۶۰۰ متر زیر بنای آن ساختمان آن است ودارای دوسالن برای خوابگاه با ظرفیت ۸۰ نفر است اظهار کرد: سالن‌های ما بزرگ است و ظرفیت پذیرش ۱۶۰ مددجو را دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان با اعلام اینکه این اردوگاه با هدف رفع کامل اعتیاد از مددجو‌ها راه اندازی شده است گفت:در این اردوگاه در بطن ورود مددجو ظرفیت روانکاوی کامل در اختیار آن و خانواده اش قرار می‌گیرد و روانشناسان در کمپ حضور دارند.

او افزود:دومین برنامه ما در این کمپ مهارت آموزی هست که بعد از اعتیاد شغلی داشته باشند.

ابوحمزه اظهار کرد: با خیرین برنامه ریزی شده است تا بعد از ترک مددجو‌ها بتوانیم برای آن‌ها اشتغال ایجاد کنیم تا بعد از بازگشت به خانه بخاطر مشکلات بسمت اعتیاد نروند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار