فجر ۳۸؛

سیدزاده: مردم ما ولایت مدار و آگاه هستند

سید سعید سیدزاده استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر و عدم توجه آنان به هنرمندانی که این رویداد را تحریم کرده اند، مورد تحلیل قرار داد.

سید سعید سیدزاده تهیه کننده سینما با اشاره به خرید بلیت فیلم‌ها در سطح گسترده توسط مردم و عدم توجه آنان به برخی از هنرمندان که جشنواره را تحریم کرده بودند، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: مشکل اصلی این است که بر اساس یک سری اطلاعاتی که رسانه‌ها اعم از مجازی، مکتوب، شنیداری و یا دیداری در اختیار ما قرار می‌دهند، برخی آدم‌ها را سلبریتی فرض می‌کنیم. اما سوال من این است که آیا این افراد واقعا در دل مردم هم سلبریتی و آمال هستند و حرف آن‌ها را می‌زنند؟

او افزود: به نظرم در تعریف هایمان باید تجدید نظر کنیم زیرا دچار یک اغتشاش ذهنی و فکری شده ایم و متاسفانه بر همین اساس، برخی‌ها که تصور سلبریتی بودن دارند، گمان می کنند که اگر حرفی بزنند، مردم حرف شان را گوش می‌دهند.  البته روی صحبت من  با جشنواره و فیلم‌های آن نیست و کلی حرف می‌زنم.

این تهیه کننده ادامه داد: ما ملت مسلمانی داریم که با شعور، درک و آگاهی انقلاب کردند. البته برخی مسئولان امر که موظف بودند وقایع قبل و بعد از انقلاب را برای نسل‌های آینده بازگو کنند، اطلاع رسانی نکردند و  این باعث شد که ذهن جوان‌های ما از این آگاهی‌ها و اطلاعات خالی  شود. حتی یک سری ناراحتی‌ها و تصوراتی داشته باشند که  در جای خود قابل درک است و ضعف عملکردی مسئولان امر به حساب می‌آید، اما ذات مردم و جوانان ما مسلمان است.

سیدزاده بیان کرد: چگونه می‌شود یک سلبریتی بیاید حرفی بزند و مدینه آمال مردم شود و مردم به آن عمل کنند؟! مردم هرجا که فکر کنند منافعشان تامین می‌شود دنبالش می‌روند. الان هم احساس کردند که باید در جشنواره فجر چند فیلم تولیدی را ببینند پس مراجعه کرده و بلیت خریدند.

این تهیه کننده گفت: اگر کسانی تمایل حضور در جشنواره را ندارند، تصمیم قلبی خودشان است و اصلا هم مهم نیست، اما یک عده می‌خواهند فیلم‌های مورد علاقه شان را ببینند. حتی اگر  منِ به اصطلاح مخالف، به آن‌ها بگویم که بروید و فیلم ها را ببینید، در صورتی که خواسته خودشان نباشد قطعا وقت صرف نمی‌کنند و بالعکس؛ زیرا مردم دارای شعور و درک هستند و منافع زندگی و اجتماعی خودشان را می‌بینند.

او افزود: عده‌ای متوجه نیستند که بخش اعظم مردم ما ولایت مدار هستند و انقلاب را دوست دارند. آن را درک کرده و با آن بزرگ شده اند و الان هم چشم و گوششان به فرمایشات، ولی امرشان است. اگر ایشان بگویند این کار بد است بد می‌دانند اگر بگویند خوب است خوب می‌دانند. پس سلبریتی واقعی، ولی امر مسلمین است نه منِ نوعی که تصور می‌کنم سلبریتی هستم.

سید زاده تاکید کرد: متاسفانه دلیلی که باعث شده منِ نوعی فکر کنم سلبریتی هستم  فضای رسانه‌ای است. امیدوارم مردم ما با پشتیبانی و گوش به فرمانی ولایت بتوانند راه درست  را پیش بگیرند و مقابل هرگونه ناهنجاری که باعث  آسیب به انقلاب می شود بایستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار