عاملان نزاع طایفه‌ای در ماهشهر مقابل قانون زانو زدند

فرمانده انتظامی ماهشهر از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از عاملان نزاع طایفه‌ای در این شهرستان که اقدام به تیراندازی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی سارقان به یک دستگاه خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو در شهرستان ماهشهر با بیان اینکه این فیلم به دور از واقعیت است گفت: واقعیت ماجرا این بود که فردی بدون توجه به صحت خبر از ۲ خودرو در میدان لنج ماهشهر که درپی درگیری بین ۲ طایفه مورد اثابت گلوله قرار گرفته بودند، فیلمبرداری کرده و آن را در شبکه‌های مجازی تحت عنوان تیراندازی سارقان به خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو منتشر کرده است.

او افزود: به دنبال انتشار این کلیپ بلافاصله پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ماهشهر با کار اطلاعاتی در کمتر از ۸ ساعت، هویت طرفین درگیری را شناسایی و تعداد ۱۱ نفر از عاملان نزاع را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه استفاده شده در این درگیری نیز کشف شد.

سرهنگ پاپی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی اظهار داشت: پلیس ماهشهر با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، برخورد کرده و آن‌ها را تحت پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.