معرفی برترین‌های نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه زام در تربت جام

نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه زام در تربت جام برگزار وبرترین‌های جشنواره معرفی و از آن ها تجلیل شد.

معرفی برترین‌های نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه زام در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دراین محفل ادبی مرتضی حمیدی فرماندارتربت جام با تجلیل از نویسندگان گفت:داستان نویسی ذهن انسان را پردازش و پخته‌تر می‌کند و حیات جدیدی به انسان می‌دهد.

او ادامه داد:داستان کوتاه دارای مشخصات به خودش است شخصیت اصلی نمود و ظهورمی دهد و واقعه‌ای را ارائه و تاثیر واحدی را القاء می‌کند.

فرماندار تربت جام گفت:داستان کوتاه اثرگذاری عمری دارد، جلوه‌ای ازطبیعت و احساس انسان را نشان می‌دهد.
 

ارسال  بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه      


احسان جغطایی دبیرنخستین جشنواره استانی داستان کوتاه زام هم دراین باره گفت:در نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه زام  بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری ۹اثر به بخش نهایی راه یافتندو در نهایت به ۴ نفر جوائزی نفیس اهدا گردید.

 او با قدردانی از سایر ادارات که در برگزاری جشنواره همکاری کردند ادامه داد: جشنواره با همراهی و همکاری فرمانداری، ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری، اداره ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و دانشکده علمی کاربردی برگزارشد و امیدواریم با موافقت اداره کل ارشاد اسلامی در آینده آمادگی داریم جشنواره بین المللی و ملی داستان کوتاه را در شهرستان علم ادب و عرفان تربت جام برگزارکنیم.
 

 ادبیات فارسی پیام آورصلح، دوستی و شادی است

 

دکتر علیرضا قیامتی استاددانشگاه فردوسی مشهدگفت: فرهنگ غنی ادبیات فارسی بر تارک فرهنگ جهان می‌درخشد.

 او ادامه داد:به اعتراف بزرگان ادبیات جهان ادبیات فارسی پیام آورصلح، دوستی و شادی است.

انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.