جدال هندبالیست‌ های کازرونی با صدرنشین لیگ برتر بانوان

شهید شاملی کازرون در پی خلق شگفتی در مشهد و صعود به رده دوم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در جدال فینال گونه و حساس هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه چهارم بهمن ماه تیم شهید شاملی کازرون میهمان إشتادسازه مشهد است.

این دو تیم با شرایط متفاوتی مقابل هم صف آرایی می‌کنند به نحوی که تیم اشتاد سازه با شکست نماینده فارس و توقف تاسیسات دریایی در بازی با فولاد مبارکه سپاهان، قهرمانی خود را در لیگ برتر هندبال بانوان تا حدود زیادی قطعی کرده است.

دختران هندبالیست کازرونی هم امیدوارند با خلق یک شگفتی و شکست إشتاد سازه مشهد بتوانند رده دوم جدول را از تاسیسات دریایی بگیرند.

خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بازی دشوار و حساسی را در مشهد پیش رو داریم و بازیکنانم کاملا به این موضوع واقف هستند، اما تمرینات خوبی را برگزار کردیم و تیم مشهدی را بخوبی آنالیز کردیم، ولی به هرصورت نباید فراموش کرد تیم اشتاد سازه از بازیکنان ملی پوش با کیفیتی بهره می‌برد و کادرفنی خوبی هم دارد.

قانع اضافه کرد: تمام تلاش بازیکنان ارائه یک مسابقه جذاب است و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل إشتادسازه بدست بیاوریم.
در جدول رده بندی مسابقات، إشتاد سازه مشهد با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و شهید شاملی کازرون با ۱۴ امتیاز در مکان دوم جای دارد.

نماینده فارس در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور،۲۶-۱۶ میزبانش ذوب آهن اصفهان را از پیش رو برداشت و اشتاد سازه مشهد ۲۷-۱۹ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را شکست داد.

بازی رفت دو تیم ۲۴ آبان ماه برگزار شد و إشتاد سازه مشهد ۲۱-۱۷ شهید شاملی کازرون را مغلوب کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار