آغاز عملیات اجرایی بوستان شهدای عشایر در جیرفت

شهردار جیرفت گفت: عملیات اجرایی بوستان شهدای عشایر با حضور سردار غلام‌رضا سلیمانی رییس بسیج مستضعفین و جمعی از خانواده معظم شهدا در جیرفت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نعمت‌الله حسین‌زاده شهردار جیرفت در حاشیه آیین کلنگ‌زنی بوستان شهدای عشایر استان کرمان گفت: پارک شهدای عشایر در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

اوافزود: این بوستان طی مدت ۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد و تمام علائم این پارک به یاد شهدای عشایر ایجاد می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: شهرداری جیرفت میزبان بیشترین فرزندان شهید در بین ادارت جنوب استان کرمان بوده و این مساله باعث افتخار این مجموعه است.

او با بیان اینکه شهدا الگوی مناسبی برای جوانان هستند، بیان کرد: شهیدان با تقدیم جان خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند و ما نیز همواره باید در راه ولایت و انقلاب قدم برداریم.

یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان با حضور سردار غلام‌رضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، محمدجواد فدائی استاندار کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه، مدیران، سران طوایف و جمع زیادی از مردم در مصلی جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار